TematyOdpowiedzi
Tatry
Wszystko o tych ślicznych górach.
1941285
Odpowiedzi: 1 2 >>
Grzes1
Temat: wyjazd w Tatry 12-19 październik Ostatnia post: 2010-10-16 19:10:12
Liczba odpowiedzi: 24
Liczba odsłon: 2284
Grzes1
Data wpisu: 2010-09-19 13:11:12
Witam serdecznie ... poszukuję chętnych osób na tygodniowy wypad pomiedzy 12 a 19 października w Tatry ... przewidywana wędrówka z plecakiem od schroniska do schroniska ... a w szczególności kilka ciekawych wejść na pewne szczyty pod warunkiem, że pogoda na to pozwoli ... mam nadzieję, że uda się zebrać chętnych którym warunki zimowe nie przeszkadzają w wędrówkach po górach ... pozdrawiam Grzegorz
Data wpisu: 2010-09-20 21:38:37
hej,

no ja wlasnie tez szukalam z kim by tu wyruszyc w gory znowu. Bylam w tatrach po raz pierwszy w sierpniu, i sie zakochalam..:) Tak w ogole, to nie jestem z Polski. ALe to nie jest duzy problem. Do Tatr i tak musze wrocic. trzeba tylko wakacje zamowic :)

Data wpisu: 2010-09-20 22:24:26
Napisz mi na cristiana@freemail.lt, jakbys jeszcze szukal tych chetnych, moze cos sie uda mi.
madzia
Data wpisu: 2010-09-22 18:51:00
ale fajnie że w tatry się wybieracie dajcie znać jak co pozdrawiam magda:)

#
Data wpisu: 2010-09-22 19:30:50
nooo, tylko zeby sie udalo! bo sama nie chce jechac, a jak daty nam sie nie zejda i jezeli nie znajde wiecej chetnych, to bedzie smutno...no poprostu musze wrocic tam w tym roku i kropka :)

Madziu, a Tobie uda sie dolaczyc?:)
madzia
Data wpisu: 2010-09-23 14:00:46
Witam myslę że jak będzie nas więcej to pewno tak dam radę ....jakoś się zaplanuje wolny czas ....tylko organizator musi podać co i gdzie żeby każdy się dopasował:)
Gosia
Data wpisu: 2010-09-25 08:27:51
Cześć. Ja już od pewnego czasu myślę o Tatrach i chętnie dołączyłabym, bo sama w góry nie mam odwagi. Grzegorz pisze o kilku szczytach ! - Grzesiu na ile wymagające są to szczyty i czy wymagane doświadczenie oraz sprzęt? Ja jestem całkiem począkująca!!(bez super kondycji), więc nie wiem, czy nie potrzebne jakieś minimalne przygotowanie kondycyjne. Dotychczas tylko Karkonosze i to sporadycznie. Mój adres mailowy: miedzinska6@wp.pl.
Grzes1
Data wpisu: 2010-09-25 23:59:35
Witam serdecznie piszę w imieniu swoim i Krysi ... umówiliśmy się na wyjazd wyjedziemy z Warszawy bo tam się spotkamy w dniu 15 października i kierujemy się na Zakopane (jadę autem dwa miejsca są jeszcze wolne ... ale wyjazd ok 8-9 rano)

pierwszy nocleg w Domu Turysty następnie kierunek Morskie Oko ...

odpowiadając Gosi na pytanie ... jeżeli posiadasz gg to ja jestem pod numerem 7890642 ... wszystko zależy od pogody i warunków jaki będą w górach ...

odpowiadając Madzi: masz rację, że organizator powinien ... ale góry są tak piękne, że każdego dnia tak naprawdę planujesz gdzie pójdziesz a my ustaliliśmy punkt wyjściowy schron w Moku i tam zaczynamy jest kilka planów więc mam nadzieję, że je zrealizujemy ... mam nadzieję, że może jednak gdzieś się uda ten termin zgrać i dołączysz również ...

wiem, że to trochę dziwny termin ale ja dopiero zaczynam swój urlop i uważm, że to najlepsza pora na góry ... (ale to moje osobiste zdanie ....)

pozdrawiam

Data wpisu: 2010-09-26 00:18:01
Tak tak, kto kocha gory i jest gotow spedzic kilka, a to i wiecej dni tylko w ich ramionach - to czekamy :)

Dobra kondycja+kwitnacy nastroj+duze checi. Wszystko inne niech zostanie w domu :)
Gosia
Data wpisu: 2010-09-26 11:40:46
Witam Was! Dziękuję za odzew. Trochę dziś rano czytałam o trasach i szczytach tych mniej i bardziej wymagających. Oceniając realnie moje możliwości, raczej pozostanę na początek przy dolinach, łąkach i tych łatwiejszych ścieżkach pod górę, nawet przy dobrej pogodzie. U mnie Krysiu w tej chwili to tylko dobre chęci. Praca biurowa i samochód pod domem zrobiły swoje. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej wyprawy i mocy wrażeń.
Data wpisu: 2010-09-26 11:51:40
aha.. no to szkoda. No ja nie mysle ze my pojdziemy na jakies ciezkie szlaki, ale gdzies wyzej pewnie pojdziemy. W koncu jak bedzie snieg, to nie wiadomo jak tam bedzie. Jakby cos sie zmienilo to daj znac :)

Pozdrawiam
Data wpisu: 2010-09-26 15:03:02
Madziu, a co u Ciebie? jak tam Twoje plany ?
Data wpisu: 2010-09-28 12:57:09
Tydzień w Tatrach - zazdroszczę. Ja to ledwo jestem w stanie wyrwać się na weekend :/
Data wpisu: 2010-09-28 20:26:28
No moze nie bedzie to caly tydzien, ale musi wystarczyc na jakis czas..:) to sie dolacz i na weekend :)
Data wpisu: 2010-09-29 18:30:41
Miałem jechać w październiku, ale nie dam rady :/ Obiecuje sobie, że w listopadzie pojadę i mam nadzieję, że się nic nie zmieni.
Odpowiedzi: 1 2 >>

mapa serwisu Google kontakt